Így pont jó!???????????

2011. november 29., kedd

A doktornős látogatás kicsit felhúzott.............ó de nem szaladok ennyire előre.
Tegnap este fürdés után az állandóan vigyorgó, gombócka borzasztó sikításba kezdett, toporzékolt és a pocakját mutogatta. Semmivel sem tudtam lecsitítani, gondoltam tényleg ennyire fáj a hasa. Elő a lázmérő (gyakorlott anyukák sejthetik miért, nem lázmérés volt a fő célom), jöttek a pukik, viszont ordított még mindíg.
Beszaladt a szobába, ekkor láttam hogy remeg-reszket, és tiszta libabőr. Megfogtam a fejét, tűzforró, a keze jéghideg.
Kiszaladtam megnézni a lázmérőt (mert az ugye akció közben megmérte) 39,2 volt a hője (testvérek között is ha levonjuk a 0,5 fokot is magas). Lázcsillapítás........elaludt. Hajnalban éktelen nyögésre ébredtünk, 38,4 volt ekkor, ez már homlokon.
Kiskönyv, telefon............doktornő csak 15h-tól rendel. Sebaj elviszem akkor a fül-orr-gégészetre..............gondoltam én, legközelebbi rendelés csütörtökön 15:30-tól.
Vártunk,vártunk és vártunk. Kettőre hazajött értünk apa, fél 3-ra már a rendelőben ültünk. Elsők voltunk.
A doktornő háromnegyed 4kor megérkezett, 1 háznyira lakik a rendelőtől. (no comment)
Bemegyünk elkezdi vizsgálni, csörög a telefon, jönnek mennek bent, nem figyel rám, Laura ordít, hiába beszélek. Piros a torka, vírus, erre nem adok antibiotikumot. Calcimusc, Fenistil, Cebion.
Mondom én, most adtam neki egy hétig ezeket, mert náthás volt. Sebaj, akkor emeljük a dózist.De ha lázas lenne ezek mellett, akkor pénteken menjünk vissza és ír fel gyógyszert. Miért kísérletezik??? Miért nem ad most??? Nem járunk mi olyan sűrűn, hogy le lenne gyengülve a sok antibogyó miatt az immunrendszere, tavaly télen kapott utoljára erős gyógyszert. A saját gyerekével kísérletezzen ne velünk. Kész, mehetünk.

Nem vagyok az antibiotikum híve, de ha kell, akkor kell, beszéltem anyummal, ő felhívta az otthoni dokit, aki azt mondta, adjam neki az Augmentint, ami van itthon, mert igaz hogy vírusra nincs gyógyszer.
DE, és itt a DE, amit nem hiszek el, hogy egy gyerek orvos ne tudna, a szövődmények, nem akarom hogy agyhártya gyulladás vagy esetleg egy szívizom gyulladása legyen a kicsikémnek, egy nem kikezelt torokgyulladás miatt. Volt már erre példa a családban, nővérem fiánál, akinek a szívizmaira ment rá a szövődménye, egy sima megfázásnak.

Szóval most augmentint kap, még mindíg magas láza volt délután és este is.
Ki van nyúlva, levert, ha lemegy a láza, akkor jó kedve van, enni nem tud, mert fáj a torka, inni iszik. Remélem hamar hat a gyógyszer, és újra az a kis rosszaság lesz nekünk!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS