LilaArany

2011. november 26., szombat

Elkezdődött. Ettől tartottam. Saját készítésű, jóval olcsóbb lesz, és persze egyedibb mintha venném. Csak a második kritérium igazolódott, mert ugye ha ÉN beszabadulok egy karácsonyi dekorációkkal teli üzletbe, akkor az "olcsó" "nem költök sokat" kifejezés kitörlődik az agyamból. Most is így volt. :)
Pakoltam-pakoltam és pakoltam. DE elkészült belőle az adventi koszorúnk, az ajtódíszünk, a szobánkba egy kisebb asztali dísz (itt az őszit turbóztam fel kicsit) a konyhapultnál a cső feldíszítve, és a Lau szobaablak is.  :)





Még holnap fújkálunk egy kis hó spray-t az ablakokra (ha már igazi még nincs) és várjuk ünnepi díszben a mikut. Aztán pedig fenyőfa vásárló körútra indulunk. Lau élvezi, csillogó szemekkel bámulja az égő gyertyákat! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS