Megmentettem...................

2011. november 28., hétfő

..............egy Next pulcsit.
Hogy miért olyan hatalmas nagy hír ez??? Mert Laura kedvenc pulcsijáról van szó, amit saját magának választott.
Hogy mitől mentettem meg??? A szemetes kosártól...........................! Előre, egy jó tanács, férfit soha ne engedjetek a mosógép közelébe.
Történ ugyanis, hogy apa segíteni akart nekem a házimunkában, hiába mondtam, hogy csak porszívózzon, már az is nagy segítség, nem, majd ő bepakolja a mosógépet. Meg is tette (sajnos). A sötét ruhák, farmerek stb. közé bekerült, a hófehér, színes pöttyökkel díszített pulcsi.
A teregetés már rám várt, ami közben majdnem szívrohamot kaptam, szürke, és sötét foltos, a színes pöttyök már csak pöttyök, és nem színesek mert elfedte őket a szürkeség. Ha csak egy pulcsi lenne, akkor kuka és kész, nem izgatott volna, de ez a PULCSI volt, csupa nagybetűkkel.
Hát mit ne mondjak volt nagy patália a részemről, apa csak kuncogott rajtam.
Ma elővettem, és mint egy kémiai professzor minden összeöntözve, beáztattam, majd dögönyöztem, csavargattam, dörzsöltem. Öblítettem 10-15ször.

Már kint szárad a hófehér, színes pöttyös Next pulcsi, alig várom, hogy odategyem Lau elé, és bezsebeljem az elismerő öleléseket, és puszikat!

(zárójelben: ezért szeretem, én a Next-et mint márkát, atombombát is robbanthattam volna a vízben akkor sem lenne semmi baja. Strapa bíró, imádjuk)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS