Rossz álmok

2012. április 25., szerda

Mostanság egyre többször ébred Csipkerózsika, kapálózik, le van izzadva és halandzsázik. Eltelik 10-15 perc is mire meg tudom nyugtatni. Nem ébred fel teljesen. Olyan félkómában csinálja ezeket! Mint aki küzd, és harcol álmában, csapkod. Semmi olyan tv csatornát nem nézhet és mi sem nézünk, amiben ilyesmi lenne. Ha este tv-zünk az ágyból, mikor még ébren van, csak és kizárólag mese csatorna megy (abból sem az AniMax) Bebe Tv, vagy a JimJam. Ha vitás ügyünk van apával, sosem előtte rendezzük, mert nem akarjuk, hogy a kis (amúgy is érzékeny) lelki világa sérüljön. Nem ijesztgetjük semmivel. Mindennek a jó oldalát próbáljuk neki mondani, pl. a hangya igaz hogy csíp, de kicsike és nem bánt ha mi sem bántjuk. Vagy igaz hogy dörög az ég, de azért, hogy essen az eső és nőjenek a növények. Nem tudom mitől vannak éjszaka ezek az "álmok", volt példa rá, hogy fel is kellett ébreszteni, mert annyira beleélte magát, hogy már sírt is, így inkább felébresztettem. Most éjszaka, arra ébredtem, hogy nyög, először rögtön arra gondoltam lázas, megfogtam a homlokát, de nem volt meleg, ahogy vettem volna elfelé a kezemet, elkapta és keserves panaszkodásba kezdett (álmában) ilyeneket mondott: "Ne félj" Ne bánts" "Nem bánt". Simogattam, nem volt elég, így felvettem a mellkasomra, mint kicsi korában mikor fájt a hasa, elkezdtem dúdolni a fülébe és így megnyugodott, de vagy másfél óráig nem tudtam letenni, mert szorította a nyakamat! Aztán utána reggelig szépen aludt! Már most is alszik, lehet kifáradt éjjel, a nagy hadakozásban! Furcsa dolgok ezek, pláne míg még el sem tudja rendesen mondani! Remélem csak érzi a melegfront közeledtét, és nem lesz ilyen kis holtkóros! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS