Ottalvós buli - Almanap - Ovis torna

2012. október 18., csütörtök

  • Ottalvós buli:
Tegnap jött el a napja, hogy ott aludt. Ica nénivel reggel konzultáltunk, hogy fél3-ra ott vagyok, egyébként csak 3kor kelnek, de ha hamarabb ébredne, legyek ott, akinek a karjába ugorhat.
Már 14:20kor ott ücsörögtem az előtérben a padon. Egy hang se jött ki a kiscsoportos, csoportszobából.
Háromnegyed háromkor, jött egy dadus néni, aki az uzsit készítette elő, bement kihozni a tányérokat. Mikor kijött, mondta, hogy békésen alszik. Meredt a szemem, hogy ő honnan ismeri Lulát, hisz nincs is velük soha.Aztán megnyugtatott, hogy a kisasszonyt szinte mindenki ismeri az oviban :D :D :D Pontban 3kor nyílott az ajtó, Ica néni készült hazafelé, sztorizgatott egy kicsit nekem, és egy másik anyukának a gyerekekről, majd elmesélte milyen jót mosolyogtak Laurán.
Kérdezgették tőle, hol lenne szerinte legjobb helyen az ágya, itt-vagy ott stb. stb. Majd szépen felkuporodott a kis helyére. Egyszer csak felugrott és így szólt: "Icsanéni, Icsanéni, nekem nagyon pipilni kell" :) Ica néni próbálta mondani neki, hogy épp most mostak fel a mosdóban és vizes minden várjon egy kicsit, de a gyermek majd be pisilt. Így felkapta az ölébe és kivitte. Valóban nagyon sokat pisilt, óvónéni elmondása szerint.
Ahogy visszaértek, bekuckózott, hallgatta legalább 2 percig a mesét és elaludt. Három óra után már a csoport nagy része, a mosdóban hangoskodott, én pedig csak néztem az ajtóból. Olyan békésen, olyan nagylányosan, olyan szépen aludt. Gitta néni elmondta, senkit sem ébresztenek, annál rosszabb nincs, úgyis felébrednek a pakolászásra, és a gyerek zsivajra.
Igaza is lett, kb. 10 perc után Lula is elkezdett ficánkolni, ébredezni, először nem tudhatta hol is van, aztán mikor meglátott, boldogan, kipihenten, kicserélve ugrott a nyakamba. Élvezte és örült hogy az oviban aludhatott. (megjegyzem, volt aki majd fél4-kor ébredt, de legalább mosolygós gyerekeket kapnak az óvónénik). A hisztit is mintha levágták volna róla. Ennyi volt a kulcsa az egésznek??? Hogy ott aludjon??? Hogy kipihenje magát???Nagyon remélem. Ezek után csakis előre van, hisz egy okos, ügyes ovis nagylányom van.

  • Almanap:
Még tegnap reggel szembetűnően virított egy kedves kis plakát (óvónéni csinálta) az ajtón, hogy ma almanap lesz, a csoportba a belépő, egy piros alma. Rejtélyes volt Ica néni, azt mondta majd ma csinálnak belőle valamit. kíváncsian várom a délutánt, mi fog ékeskedni a kis szekrényeken. Vittünk almát, kettőt is, nem is bánom, van akinek sajnos elfelejtették a "szülei".

  • Ovis torna:
Meglepődtem amikor a héten, mikor még ebéd után mentem Luláért, hogy Ica néni kijött és dicsérte a kisasszonyt, hogy milyen ügyes volt ma. Kérdeztem, hogy hát mit csináltak??? A válaszon ismét kissé meglepődtem, ovis torna volt. Erről lemaradtam, vagy nem figyeltem szülőin, vagy nem mondták. Mindenesetre már ha ott volt az alkalom, kikérdeztem óvónénit, hogy mit is takar ez. Semmi komolyra nem kell gondolni, változó, hogy mikor van. Általában ha esik az eső, és nem tudnak lemenni a kertbe, akkor látogatják meg a tornatermet. Büszkén mesélte, hogy egyedül Laura tud bukfencezni, és 4 éveseket megszégyenítő módon, mindent megcsinált. Viccesen mondtam, hogy nem rám ütött ebben (ha tehettem inkább be sem jártam tesi órára, ha meg épp bementem, akkor pont piros betűs napok voltak, nem tagadom, ez is én vagyok) :) hanem inkább az apjára, aki nagyon mozgékony és hajlékony. Örültem nagyon, hogy ilyen szeretettel és pozitívan állnak a mi kis 3 évesünkhöz! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS