Elindultunk

2013. január 8., kedd

ezen az úton is. Tisztán emlékszem, amikor alig vártam már, hogy ilyen kérdésekkel bombázzon. Most inkább átugranám ezeket. 2 sztori. mókásak és meglepőek. :)
- Anya, a lányok ülve pisilnek, és ülve kakálnak. A bácsik ülve kakálnak, de állva pisilnek???
-Igen Laura a bácsik csak állva tudnak pisilni.
-De a bácsik miért tudnak állva pisilni?? Nekik is puncijuk van???
-Nem a bácsiknak nem az van!!!
-Akkor mi??? Apa is bácsi………………… (hatásszünet) AAAApppppppppppppppa, megmutatod neked mid van???????
-Laura ezt inkább, hagyjuk most, apa nem fogja megmutatni neked.
-De nekem is ki fog nőni, hogy állva tudjak pisilni???
………………………………………és itt leblokkoltam. Magamba mosolyogva, és megdöbbenve. Mikre felfigyelnek, megjegyeznek, érdeklődnek.
A másik sztori egy még téli szünet előtti ovis eset.
Este beszélgetünk:
- Anya ma megmutattam Bencének, hogy milyen szőrös vagyok………
kerek, kitágult pupillák nálam, lélegzetem majdnem elakadt.
-Hol mutattad meg?? (gondoltam itt a testrészére)
-Hát a babaszobában, (elképedés részemről………)de mondta, hogy már neki is szőrös.
(na itt már azt hittem szívrohamot kapok)
-És Laura hogy mutattad meg neki, letoltad a nadrágodat???? (probáltam rájönni a nyitjára a dolognak)
-Nem, felhúztam a lábamon a “dzsagát” (nadrágot)
-Miért Laura neked hol szőrös???
-A lábam…………………………
(na tessék, rossz az aki rosszra gondol :D :D :D )
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS