Minden nap más................

2009. július 18., szombat

A tegnapi nap borzasztó volt,meg voltam győződve hogy nekem szülés előtti depresszióm van!! A csajok szerencsére megnyugtattak a fórumon,hogy ezek csak a hormonok és az hogy közeledik a szülés!!! Közeledik??? Még 68 nap!!!!!!!!!!!!!!! Na szóval tegnap a sírós napjaim egyike volt,és még ez a meleg is!! Délutánra rájöttem hogy ez nem depresszió,ha az lenne akkor a társaság hatására sem múlna el!!!Nem szeretek egyedül lenniitthol,ennyi a baj csak!! UTÁLOM AZ EGYEDÜL LÉTET!!! Úgyhogy délutánra jól lettem!!!
Az az igazság nem mindig voltam én ilyen "társasági" ember,de ahogy haladunk előre felé és telnek a napok egyre jobban félek a szüléstől,és félek egyedül lenni itthol,jobban biztonságban érzem magam,ha apával vagyok egész nap!!! Alig várom már hogy anyukám ide "cuccoljon",és akkor nem leszek egy nap sem egyedül!!! Csak hát még neki is dolgozni kell,szeptember elején tud csak jönni...........remélem addig egyben maradunk!! Éjszaka azt éreztem megszülök.....igaz azt nem tudom mit kellene érezni olyankor de én azt éreztem!! Feszített a hasam,és görcsölt a derekam!!! Remélem csak a melegtől volt,30hetesen nem lenne jó szülni!!!
Ó és a legcsodálatosabb,jön ez a köcsög vihar,remélem nem lesz nagy pusztítás mert én nagyon nem bírom a jégesőt,meg a szélvihart!!! Csak egy kis lehülést szeretnék!!!:)
Lauránk nagyon jól van,igaz őt is megviseli ez az idő,nagyon sokat ficánkol,reggeltől estig,és állandó jelleggel a bordám a játszó társa,ami kicsit kellemetlen!!! Remélem neki is jobb lesz kicsit ha nem lesz ez a hőguta!!! Még bent kellene maradnia legalább 6-7 hétig!!! Kiváncsi leszek,meddig húzzuk!!!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS