Védőnőnél jártam.........

2009. július 16., csütörtök

Ma megjártam a védőnőt,vártam hogy majd lebaszást kapok! De nem! 5 hét alatt 2kg-ot híztam,ami nagyon jó pláne hogy a bokáim már kora reggel elefánt méretűek!!! Nagyon vizesedem!!! Ami a bokámon köt ki!!! Tehát a 2kg,az csak 1,5.......mert fél kiló tuti a víz!!!! Javasolta a csalánteát,napi 2szer,délelőtt és délután kell innom,mert kiméletes vizhajtó hatása van..............azért csak jobb mint a gyógyszer!!! Remélem nem lesz semmi gond emiatt!
Hallgattunk végre szívhangot,mert eddig (7hónapig) még nem volt hallgatva mert nem volt jó a gép!! Fasza! Na de nem ez a lényeg!!! Laurám egy kis tündér volt,rögtön megmutatta milyen szépen és egyenletesen dobog a kis szíve!!! Egyem meg a drágámat!!! :D
Vérnyomásom most jó volt,120/70 pulzus :99 !! Remélem igy is marad nem szeretném korházban tölteni a következő 10 hetet!!! Mert emiatt még nem is annyira dugnának be egy korházi szobába,de a vizesedés meg a vérnyomás együtt már kicsit gáz!!! Hátha nem lesz semmi gond!!!!
Ja és megnézte a vizeletemet is amiben szerencsére nem volt se fehérje,se cukor se baci!!! Ezzel megnyugodtam!!! Legközelebb 32hetesen azaz 2hét múlva, 30.-án kell mennem vérvételre,megint cukorterhelés,teljes vérkép,vizelet, rh negativitás és ellenanyag szűrés!!! Na meg a híres 32hetes kötelező uh,ami tuti megint bő 5perc lesz!!! Na de sebaj!!! Laurám jól van és ez a lényeg!
A meleggel nem vagyok jóban,nem alszom valami sokat,sőt szinte semmit!!! De már csak 10hét,azaz 70nap és vége.............új élet kezdődik és család lesz belőlünk!!! És ezért a csodáért már fejen állva is kibírom ezt a kis időt!!!! :D
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS