Telnek,múlnak a napok és mi egyre izgatottabbak vagyunk!

2009. július 27., hétfő

Köszönöm szépen először is mindenkinek a tegnapi köszöntést!!!(ugyanis névnapom volt) Nagyon jól esik hogy ennyien gondoltatok rám!!!!Mindenkinek sok sok puszim érte!!
Apától is kaptam ám ajcsit,köszönöm neked is drága férjecském!

Kicsit másról is essen szó,ma voltam a táppénzes papíromért.............hát ami sok az sok,és hogy ennyire ne nézzenek semmibe egy kismamát,az egyenesen felháborító, 8tól volt rendelés, 8:10 kor már ott voltam,tele volt a rendelő,kimentem és betelefonáltam,hogy ki vagyok és hogy jöttem a táppénzes papíromért............az asszisztens nő válasza jó máris kiadja.............10:30kor kerültem sorra mert ugyebár a sok nyanyának megint sűrgős dolga volt,és furakodtak előre,2percig voltam bent................és 2,5 órát ültem ott!!!!!!! EZ FELHÁBORÍTÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De a legjobb mégis, hogy lassan telnek-múlnak a napok és egyre közelebb kerülünk a kis Lauránk érkezéséhez! Csütörtökön megyek vérvételre.............és pénteken uh-ra!! Nagyon kíváncsi vagyok mennyit nőtt a szemünk fénye!!!! És csütörtökön egyúttal betöltjük a 32.hetet!!! Hát el sem hiszem..................már tényleg nincs sok hátra!!!
Várunk nagyon Laura.............................
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS