[Éjszakai járat..........]

2009. szeptember 19., szombat

Tegnap éjjel megjártuk a korházat! Délutántól jöttek a fájások,sűrűsödtek is! Felhívta apa a dokimat,hát ő azt tanácsolta hogy menyjünk be...........mire beértünk én már 10 percenként éreztem a fájásokat! Ctg viszont csak jóslókat mutatott,nem voltak rendszeresek! :( Megvizsgált az ügyeletes, azért a kis jóslóimnak megvolt a hatása.........2 ujjnyira nyitva............hazajöhettem!
Holnap dokim ügyel,reggel megyünk be! Remélem teszünk valamit! Szülésznő szerint tuti,mivel hétfőn kedden nem lesz elérhető a dokim,igy holnap bizti tesz majd valamit érte hogy kijöjjön a kiscsajom,mert én másnál nem szülök! :)
Röviden ennyi,elég jól vagyok,azok a kis jóslók még megvannak! Remélem holnap már babázhatok! :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS