Már csak 19 nap.........és itthol vagyok!!!

2009. szeptember 5., szombat

Szép jó reggelt,hazajöhettem csütörökön a korházból,mert minden eredményem kielégítő lett!!! Igaz a kiscsaj nem nagyon akart mocorogni,2 ctg is volt.............de csak aludt,kicsit belustult ő is a korházi körülményektől!!!! Jobb itthon....nem győzöm magam kipihenni,csak alszom és alszom.............na meg alszom!! És tudok is!!! Még most kell kipihenni magam,mert ki tudja Laura mikor dönt úgy hogy "na elég volt,most már kimegyek"!!!! Tegnap este azt hittem,hogy megyünk,45 percig ilyen 5-10 percenként keményedett a pocak!!! Aztán lefürödtem és abba maradt!!! Pedig reménykedtem,igaz még van egy kis ideje,de már nagyon türelmetlen vagyok!!! Magamhoz ölelném a kis törékeny drágaságomat!!!
Már a 38.hetet tapossuk elég keményen..........el sem hiszem hogy már mindjárt itt a vége.............mintha még most lett volna a két csíkos teszt, a napi 6-7 hányás rosszulléttel,szédüléssel,fogyással egybekötve............az uh előtti izgulás hogy vajon megmutatja e hogy ki is ő valójában............a feledhetetlen 23.hét amikor kiderült hogy kislány............a további ultrahangok,ahol mindig megerősítették hogy egy egészséges kiscsajunk lesz,aki szépen fejlődik.............a vásárlási láz,hogy mindenből a legjobb legyen a kis szemünk fényének, apa vicces monológjai a pocakhoz,amik néha könnyeket hoztak a szemembe...........a sok sok törődés amit a családomtól,legfőbbképp a drága ÉDESANYÁMTÓL KAPTAM...........igy nem volt nehéz idáig,a célegyenesig eljutni............tudom hogy még csak ezután jönnek a felejthetetlen pillanatok............................................................
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS