[Szüléstörténet...........]

2009. szeptember 30., szerda

Na gyors szüléstörténet! Kisasszony alszik!

Pénteken mentem uh-ra,sokkal kevesebb a magzatvíz,meg megint felvitt szülésznőm a főorvoshoz,hogy akkor szülésindítás,megvizsgált,és nem engedte,mert szerinte beindul magától a hétvégén!
Valami miatt nagyon éreztük hogy ez gáz! Délután 4re elmentünk a dokimhoz a magánba,megvizsgált,mondta menjek be a kórházba ctg-re!
Mire beértünk (kb. 10perc) 2-3perces fájásaim voltak,de nem nagyon éreztem őket,ctg is mutatta,de nem volt vészes,viszont ekkor már véreztem! (kb délután 5óra lehetett!)
Lelépcsőztünk a cuccokért aztán fel,betegfelvétel stb ,ez kb egy óra volt,ekkor már valamicskét éreztem, aztán fel a szülő szobára,szülésznő felvette az adatokat ,ekkora megérkezett a dokim ,meg Zita a szülésznőm is! (kb 7órakkor)
Megvizsgált megint ekkor már ömlött a vér belőlem, jól elkezdte tágítani a méhszájat! Aztán beöntés,nem volt rossz sőt jól esett,kipucolt rendesen (BOCSI)! Ekkor Zita mondta menjünk foglaljuk el a helyünket,ollééééééééé üres a kikás szoba........(szart sem értem vele,mert állandó ctg-n voltam)! (Fél 8körül)
Beültem a kis mozgó hintáztató fotelba,hát nekem borzasztóan nem esett jól,sőt a kisasszony szívhanga is esni kezdett,na ekkor már 50es fájások voltak......dokim javaslatára felfeküdtem az ágyra! Megvizsgált..........burokrepesztés! :( (8óra 30perc)
Hát innenntől maga volt a pokol,kurvára erős fájások,3ujjnyira voltam nyitva..........viszont az időközök nőttek 5 percesek lettek,de fájtak rendesen!
Végre megjött az anesztes,amiről nem is tudtam hogy kapok EDA-t...........nem fájt,nagyon profin csinálta semmit nem éreztem,pedig közben 4 fájás is lement! Fél 10kor megkaptam az első adagot,hát nekem 11ig még szinte nagyobb fájásaim voltak!
Aztán egy csapásra megszűnt a fájás,meg a világ is körülöttem,lezsibbadtam és csak annyit éreztem hogy feszít lent!
Fél 1ig igy ment hogy puhuljon,és táguljon a méhszáj.................na ekkor jött az oxitocin,hát innentől............bele akartam halni a fájdalomba, pedig kaptam közben is gerincbe a fájdalomcsillapítást...........apa,és anyukám felváltva váltották mellettem egymást,apának a derekát csiptem kék zöldre,anyumnak meg a csuklóját törtem majdnem el.............de azt hozzá kell tennem hogy mindezt egy szisszenés,nyögés, visítás nélkül!
Háromnegyed 2kor a dokim megemelte az oxitocin folyásának a gyorsaságát,na és nem kaptam már edát sem..............kettőkor elkezdődtek a toló fájások,ekkor még négy fájást el kellettsóhajtani,aztán nyomni-nyomni -nyomni, Zita megszólal 3nyomás és kint van.............3nyomás után megszólal,tévedtem ez még csak a feje búbja.........aztán még jött 4nyomás,ami azt hittem belehalok,na meg a doki a hasamba mászott hogy nyomja kifelé a csajost..........4.dik nyomásra 3:20kor megérkezett a kis tündér, 1cm-es gátmetszéssel.............nem sírt fel rögtön,engem a szívbaj kerülgetett,nem is rakták rám,csak már vagy 10 perc múlva,akkora már a lepény is kint volt!
A kisasszony már vajúdás közben belekakilt a magzatvízbe...........nem is tudom mi van ha várunk....de ebbe már nem gondolok bele...........apának potyogtak a könnyei...zokogott a drága!
20percig nehezen lélegzett ezért oxigénre rakták,de ezután stabil lett,és nagyon jól van!
Szüléshez még annyit: A VILÁG LEGCSODÁLATOSABB DOLGA,ÉS TÉNYLEG MIKOR KIJÖN A GYERKŐC ELMÚLIK MINDEN FÁJDALOM,ÉS OLYAN NYUGODT BOLDOGSÁG FOG EL HOGY AZT ELMONDANI NEM LEHET! ÉN MÉGSEM SZERETNÉK AZ ELKÖVETKEZŐ 10ÉVBEN SZÜLNI!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS