[ Eredménytelen éjszaka...........]

2009. szeptember 16., szerda

Szép jó reggelt!!!

A mi várva várt éjszakánknak elmaradt az eredménye.............még mindig egyben különösebb fájások és jelek nélkül!!! Kezdem azt hinni hogy az én lányom lesz az első baba aki bent marad!!! :) Na jó ezt én sem gondoltam komolyan! Tudom még nem múlta idejét a kisasszony érkezése............de nem tehetek róla,be vagyok zsongva!!!! :) Szeretnék már túl lenni rajta.....egész éjjel azt a különös érzést vártam,amiről anyukám annyit mesélt,hogy majd megérzem tuti amikor itt az idő..............hát nem volt különös érzés sem!!! Ha viszont úgy dönt a kisasszony hogy ma mégis kijön,akkor sógornőmnek nagyon jó szülinapi ajándéka lesz,ugyanis ő ma tölti a 17. életévét!!! Innen is Boldog szülinapot Andi!!!


Ha szülés ügyileg alakulnánk valahová.............akkor jelentkezem még ma............addig is szép napot!!!!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS