Baleset

2011. június 16., csütörtök

Tegnap a vér meghűlt bennem. Este Laura megfürdött, imádott uncsitesójával Mátéval. Fel voltak pörögve, játszottak, rohangáltak. 10 órakor gondoltam, ideje lenne már nekem is túljutni a fürdés, hajmosás fázison. Laura már iszogatta az esti tejecske adagját a cumisüvegből.
Amikor egyszer csak betoppant hozzám a fürdőszobába. Cumisüveg a szájába, és innentől, már csak arra emlékszem, hogy ordít, és ömlik a vér a szájából. (utólag átgondolva, elcsúszott a nedves járólapon, és ráesett a szájával a cumisüvegre)
Legelső dolgom az volt, hogy megnéztem nem-e törtek ki a fogai, mert az szörnyű lett volna. Kimostam hideg vízzel a száját, és szép lassan csillapodott a vérzés. Mikor meg tudtam nézni, kiderült, hogy belűl a szája szétment, és kívül az álla is szétcsattant!
Nagyon megijedtem, szerencsére nem történ nagyobb gond!
Sebes, csúnya, de jól van....................és ez a lényeg!




 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS