Száraz ébredés

2011. június 18., szombat

Most ,hogy itthon vagyunk a mamánál Csibike, egész nap egy kis bugyiban rohangál, kint az udvaron, medencézik, pancsol. Ma kint a hintaágyban az ölembe burkolózva, a friss, de meleg levegőn szenderült álomba!
Nem volt szívem felébreszteni, hogy pelust tegyünk neki, így hagytam, hagy aludjon, bevittem a szobába.
3 óra!!!!!!!!!!!!!!!!! alvás után felébredt, jött hozzám, hogy anya "pipi", gondoltam odapisilt az ágyra.
De nem, teljesen száraz volt a kis bugyija, és azt jelezte, hogy neki bizony pisilnie kell, menjünk a wc-re!
Felültettem, önelégülten és boldogan csorgatott.
Nagyon megdícsértem, megölelgettem........................hátha ezzel is ösztönzöm!
Kezdünk a szobatisztaság felé haladni.........................! Nem siettetem, van még ideje, de ez mégis büszkeséggel tölt el!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS