Ezerarcú

2011. június 20., hétfő

Nem tudom, ti hogy vagytok ezzel a dologgal. Amikor fotózom Csibikét, nem mindig veszem észre, hogy akár 1 perc alatt is, mennyi de mennyi arckifejezést tud produkálni.
Utólag, mikor nézegetem a gépre feltöltött fotókat, akkor jövök csak rá.................ezer arcú az én kis Csibim! :)
Jöjjön most akkor egy kis összeállítás:

Érdeklődő,álmoskás:


A legjellemzőbb alvási pofika nála:


Kómás, ébredés utáni arc:


Rosszban sántikálós:



Bambulós:

Okoskodós (ilyenkor épp magyaráz valamit)


Csupa mosoly:





Rácsodálkozós ( ez a kedvencem, amikor,mindenre úgy rá tud csodálkozni, mikor újat fedez fel, itt épp a feje felett repült el egy kis veréb )

Huncutságon fejét törő: :)




Ismét bambuló ♥♥





A legtisztább gyermeki tekintet amit valaha is láttam. Olyan ragyogó, mint a kis lelke!




Ajjaj lebuktam, virágszedés közben pofi :)

És végül, merengés a nagyvilágba ♥♥♥



Remélem nem voltam, sok, de itt volt az ideje, hogy ezt is megörökítsem! Nem mellesleg, csodaszép fotogén pofija van! És nem vagyok elfogult! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS