Kreatív gyöngyszemünk

2011. június 28., kedd

Eljött az idő, amikor is valami újat, valami kreatívat, valami lefoglalót kellett találnom Launak! A gazdaságos áruházban jártam, amikor is megláttam, a gazdaságos márkájú gyurmát, formákkal , kinyomókkal. Azonnal megvettem, szuper áron volt! Mivel tudjuk olcsó húsnak, híg a leve, így másnapra hiper-szuper gazdaságos gyurma kiszáradt, pedig én aztán rendesen visszazártam a doboz tetejét! 
Laurának a szíve szakadt meg úgy sírt amikor kidobtam. Felkerekedtünk és visszamentünk a gazdaságos helyre, és megvettük a Play-Doh gyurmát, ami ugyan nem gazdaságos, sőt olcsónak sem mondható! De legalább jó illatú, könnyen formázható, és nem szárad ki. A kis drága pedig repesett az örömtől. 1,5 óráig játszottunk vele, önfeledten boldogan, ez az a pillanat ami minden pénzt megér! :)




Ma pedig festettünk, ez is nagyon érdekelte, és nagyon ügyes! Most kivételesen nem az elfogultság beszél belőlem! :) Szépen fogja az ecsetet, nem maszatol össze semmit, precízen csak a papírra fest! 

Az első kis festménye kezdetleges, az vízfestékkel készült:


 

A második már szuper lett, és galamb van rajta (ezt hangoztatta végig, hogy ő galambot fest)


Csináltunk még kézlenyomatot, mert ilyenünk még nincs:



Tartalmas csuda jó nap volt! Ezekért a percekért érdemes élni!
Kidőlve így aludt délután:


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS