Táncos lábú, nekünklegszebb

2011. június 23., csütörtök

A kis asszony zenei ízlése, hagy némi kivetni valót, de hát na, fiatal, és minden fiatal, az őrült zenéket szereti! :) Fluor Tomiról annyit, hogy egy kis nyálgép, majomfejű. A lányom mégis szereti a Mizu-Mizu című számát :)
Eleinte még én is meghallgattam, most már SOKKKKKKKKKKK!

Csibike viszont riszál ezerrel:



Kalapos kisasszony, miss pózer lett, eddig menekült a gép elől, most ha meglátja pózol:

Leugorjak??

Kalapos kisasszony

Tömör vigyor és gyönyör





A reggelt játszóterezéssel indítottuk, rohangálás, homokozás, hintázás, az összes hangya, bogár, galamb vizsgálatával egybekötve. A meleg viszont bezavart minket, 8 órakkor még kellemesnek volt mondható, de fél 10kor már nem bírtuk, vagyis inkább én, Laurát nem zavarta...........engem viszont a napszúrás veszélye, és a sok káros sugárzás annál inkább. Szóval kifáradt, és alszik................3 napja nem volt hajlandó napközben még pihenni sem, ma feladta a harcot.

Arra megyek amerre én akarok, közben megnézem, a nap friss hirdetéseit! :)

Anya, csini az új kalapom?? ♥

 
A homokozás nagy mestere!
Hová merült el szép szemed világa! :)

"Anya gyeje!"
Hinta....békán

A legszebb kapitány
Na mizu- mizu? :)

Arra.................
Mondtam, hogy Miss Pózer :)

Pihenő
Kukuccs

Legszebbnekempofi
Az aki szép................
Ezer bocsi, ismét a töménytelen kép miatt, de megszállott Laura fotós vagyok.
Szép napot mindenkinek!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS