Ahogyan ő élte meg................

2013. július 28., vasárnap

Eleinte nem is akart róla beszélni, aztán 1-1 mondatot, momentumot elmondott. Szerintem nem is nagyon emlékezett hirtelen. Aztán jöttek az emlékek és megeredt a nyelve is.............

Az első amit elmondott, hogy volt egy pörgő valami, ami vizet spriccelt, a lábára, de neki nem, mert neki nem fáj a lába...........(szerintünk ez az EKG szerű műszer lehetett, ami nézte hogyan működik a szervezete az altatás alatt)
És jöjjön az ő sztorija, az ő szavaival, lehet már nem tudom szó szerint visszaadni, de valahogy így hangzott.

"sokan voltak bent anya, volt egy doktorbácsi is, aki kedves volt, de én nem akartam vele beszélgetni, feküdtem az ágyon, jött a mi doktornénink, azt mondta ideadja a maszkot és nagyon tartsam az arcomhoz, büdös lesz kicsit ha bekapcsolja, de ne csukjam be a szemem..............bekapcsolta büdös volt a maszk, mondtam is neki ez "nagyooooooooon büdös" megkérdezte hogy hívnak...............mondtam Laura vagyok , többre nem emlékszek"

Hála Istennek, elég jól élte meg/át, átbeszéltük ezerszer, megbeszéltük a részleteket, kapott jutalmat. Kezd visszatérni a régi kerékvágásba, már nem lehet vele bírni, visszadumál, szemtelen............szóval jól van. :)
Már nagyon várjuk az ovit, az őszt, hogy végre újra szabályok között teljenek a hétköznapok, mert nagyon elkanászosodott a nyáron.
Lesz bajuk az óvónéniknek vele :)


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS