Most az van......

2012. február 11., szombat

.....hogy, nagyon mérges, és felháborodott, és kicsit elkeseredett, megbántott vagyok. Erről többet nem írnék itt, majd a blogos csoportban panaszkodom.
Szerda este hazajöttünk, szerencsére minden rendben volt az úton.

Csütörtökön, én Bencéztem, azért csak én, mert Lau még apa nagyon benne vannak, ebben a betegségben, és nem akartam hogy a kicsike elkapja, vagy valami baja legyen. Olyan kis ügyes nagyfiú lett már. 3 hetes és a 100-110 ml-t megeszi, kis cicifüggő. Nekem még mindíg olyan picike, még most sincs olyan súlyban, mint amennyivel Lau született. Kis baba illatú csoda. Figyelget, nézelődik, eszik-alszik egész nap.
Imádom! ♥♥♥




Péntekre volt lebeszélve a belgyógyászatos főorvossal, hogy megyek hozzá, egy kivizsgálásra. Szerencsére a sógorom, a sürgősségin beteghordó, így mindenhol ismerik, így sehol sem kellett várnom, sőt .............. mindenhol kedvesek, rendesek odafigyelőek voltak. Ritka ez az egészségügyben.
Sajnos jó hír csak annyi van, hogy szervi baja a szívemnek nincs, viszont az EKG-m pocsék, a vérnyomásom borzasztó, a pulzusom katasztrófális. Elküldött mellkas röntgenre, hasi UH-ra, vérvételre, pajzsmirigyvizsgálatra. Ez mind 1 óra alatt megvolt, Pesten kb 3-4 hónap!!!!!!!!!!! lett volna.
Vérvétel szerint magas a koleszterin szintem, innentől koleszterin szegény diéta, és mozgás, de csak minimális keretek között, amit ajánlottak az a szobabicaj, jövő héten szerzünk is egyet, ez lesz a szülinapi ajándékom.
Fehérje a vizeletben, magas a vérben a fehérvérsejt szám, és a süllyedés is rossz, ez valami gyulladásra utal. Pajzsmirigyem túlműködik. Az egyik vesém nem a legjobb, de nem vészes, sok-sok folyadék megoldás rá. Annyiban maradtunk, hogy most napi 2-re emelte a gyógyszerem adagját, kedden anyum találkozik vele, és mikor minden eredményem a kezében van, akkor többet tud mondani. Jövő hétvégén ismét jönnünk kell haza, kapok egy 24 órás vérnyomásmérőt, és egy ugyanilyen EKG-t, egy napig lesz rajtam, ezzel megnézik mikor megy gyorsan a szívem, anap melyik szakában, és akkor úgy írnak fel még gyógyszert, és úgy állítják be.
A nap végére elfáradtunk.
Nem pihenhettünk sokat, mert Lau elkezdte a hányást még péntek este, amit még most sem akar abbahagyni, most már köhög és nagyon taknyos is, én naív még azt hittem, hogy mára jobban lesz és jöhet Bencéhez, na hát le kellett mondanunk, így ma már én sem mentem.
Apa is rettentő beteg, ki sem lát a takony mögül, viszont neki bacis fertőzése van, mert gusztustalan zöld minden nemű taknya.
Szóval én vagyok még talpon, a körülményekhez képest jól tartom magam, de már jöhetne a jóidő.
Ezek mellé még vannak egyéb "kedves" dolgok, amik lehet nem sokáig nyomják a lelkemet, mert már csak egy hajszál kell, hogy beolvassak egy -két embernek.
Talán jobb lesz??? Biztos vagyok benne!

Ui: De mivel én egy alapjában pozitív emberke vagyok, aki a legrosszabb dologban is keresi a jót (néha meg is találja), így 10 körömmel, ha kell hangosan, ha lehet szépen csendesen, de harcolni fogok, hogy a mi kis családunk semmilyen sérülést (lelki) ne éljen át. Miért nem lehet burokban, minden rossztól elszigetelve élni?????
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS