Most rólam :)

2012. május 12., szombat

Megörökítendő, mert büszke vagyok a kitartásomra! A tavaly decemberi súlyomhoz képest, 10 kilóval vagyok kevesebb. Nem csinálok semmi drasztikusat, teljesen kiiktattam a mindennapjaimból a cukros üdítőket (Cola, Nestea). Kevesebb pékterméket eszek, nem tudtam lemondani a kenyérről, kifliről..............de próbálom azokat is teljeskiörlésű, graham, vagy rozs származékúra lecserélni. Tésztát eszek, de csak annyit, hogy ne magában egyem pl. a pörköltöt. Ahhoz is inkább párolt zöldség a nagyobb mennyiség. Ami a legnehezebb az a nasi kiiktatása volt. Csokiról könnyen lemondtam, mert tudom az az első főbűnös fogyás terén, nagy chips zabáló voltam, azt sem eszek már egy darabot sem. A nasi nekem mostanság kimerül egy joghurtban, Actimelben, túrórudiban. 3 főétkezés van, reggelire bőven eszem, ami mostanára már az sem olyan sok, mert szerencsére szűkült a gyomrom, így nem zabálok ész nélkül. Ebédre csak egyfajtát eszek, vagy levest, vagy másodikat. Eddig mindkettőből megettem egy jókora adagot, most már ez sem megy! :) Vacsira felvágott, szigorúan zöldséggel, vagy rozskenyér/kifli/zsömle. Az étkezések között pedig napi több mint 3 liter VÍZ. Ha rámtör az éhség, csak gyümölcs, abból is alma, és a natúr ananász (nagyon szuper zsírégető). A banán nagyon sok gyümölcscukrot tartalmaz, így azt csak ritkán. :)

Eközben tornázom, hol rendszeresen, hol kisebb lendülettel, rohanok Laura után miközben ő bicózik. ha este még van kedvem, akkor az udvaron ugráló kötelezek. 

Mindemelett, naponta 2-3 bögre zöldteát megiszok, és felváltva kapszulázok. Semmilyen csodaszer, méregtelenítő csupa gyógynövény kapszulák. (almaecet,szűztea, és most a káposztaleves kapszula) A megevett táplálék zsír részét felszívják, és kiürítik (igen-igen néha nem kellemes hasmenéssel). Ezek a kapszulák emellett még olyan jótékony hatással vannak a bőrre, hajra, hogy magam sem hittem el eleinte, de bizonyítottak. :) Jól alszok, fitt vagyok, egyre többet bírok tornázni. Nem fulladok ki, egy bevásárlás közben!

Apa azt mondta ilyen kitartónak még nem látott, és nagyon büszke rám. Az elismerések pedig, még nagyobb lendületet adnak. 2-3 hónapja nem látott ismerősök csak ámulnak, és dicsérnek, ez sokat jelent. És mire nyaralni megyünk.................FITT ANYUKA leszek, aki bátran felvehet bármilyen bikinit! :) :)
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS