Fotókönyvünk lapjai - 1.rész

2012. május 25., péntek

Fotókönyvet szeretnék csinálni (csináltatni) Laura fotóiból. nem annyira tetszenek a hagyományos elrendezések, az alap fotókönyvben, így újra a scrap-hez nyúltam! Régebben (kb.3 éve) nagyon sok scrap tagságom volt, és szebbnél szebb oldalak kerültek ki a kezem alól, azóta még a PS-t sem nyitottam meg, nem hogy készletekkel dolgoztam volna.
Most sem ment ez könnyen, minden a feledés homályába merült, és már nem is vagyok olyan kreatív ilyen téren mint annó.
Így templatek segítségével próbálom tökéletessé varázsolni az első fotókönyvünk lapjait. Nehézkesen indul a dolog, de biztos vagyok benne, mire az 50. oldal is elkészül újra élvezni és tudni is fogom a dolgokat.

Első körben itt van az első kettő oldal, ami majd valahol helyet kap a könyvben, nem időrendben csinálom, viszont a könyv az az első percektől lesz. Amihez épp kedvem van. Ezek nem olyan régi fotók. Majd később nyúlok csak a mappák mélyére :)


 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS