Apák napja (nálunk is volt) :)

2012. június 20., szerda

Kicsit megkésett bejegyzés, kicsit kusza apák napja! :) 

Viszont nem felejtettük ám el. Vasárnap ugyan nem tartózkodtunk itthon, így a mamáéknál "csak" egy hatalmas cuppanósat kapott apa. Majd ahogy hazaértünk el is készítettük neki Lauval az ajándékot. 
Ama kreatív videó a facebook-on is ennek a hatására készült, mert most már napi szinten lábat-kezet fest és nyomat! :) Szóval hamar elkészültünk az apa ajándékával, mert közreműködő volt nagyon a kisasszony! Volt itthon egy fa képkeret, ami fehér festékkel már elő volt kezelve, kiszedtem belőle az üveglapot és a hátulját és Laura bíztam. 

Fesse ki, csinosítsa, ahogyan ő szeretné. 
Majd lábat-kezet festettünk, és ezt a nyomatot tettük bele a képkeretbe.
Itt megállni tilos volt, így még egy versikét is írtunk apának, ami képeslap szerűen készült el, az eleje telis-tele apró pici ujjlenyomatokkal, a hátuljára pedig megint csak egy kis kezecske lenyomat került!
Gondosan "becsomagoltuk". Aztán letettük pihenni az asztalra. Lau alig várta hogy apa befusson, már az ajtóban várta, és szaladt a kis ajándékával. Volt nagy öröm és meghatódottság. Öröm volt rájuk nézni ahogy egymás nyakát szorították! :)


Bartos Erika
Apához

Mikor leszek én is felnőtt?
Mond el nekem, Apa! 
Nem vagyok még iskolás,
de nem is vagyok baba! 

Mond el nekem, milyen érzés
Apukának lenni? 
Szeretsz-e, mond, korán reggel 
dolgozóba menni? 

Jó érzés-e hazaérni, 
megölelni engem? 
Látod-e, hogy egész kicsit 
ma is nagyobb lettem? 

Jó érzés-e betakarni,
puszit adni este? 
Maradj itt az ágyam mellett,
kérlek, ne menj messze! 

Rajzoltam egy képet neked, 
Te vagy rajta, nézd meg! 
Én vagyok a kisgyerek és 
kézen foglak Téged! 

Örülsz neki? Vigyázol rá? 
Mi vagyunk a képen!
Én vagyok az apukámmal, 
ketten, kéz a kézben!
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS