Anyahóbortjai - Kép kicsit másképp

2012. június 28., csütörtök

Sürgősen szükségem volt valamire, ami azonnali sikerélményt biztosít, különben a készülő szőnyegemet kidobom a kukába, gyönyörű lesz, de ami meló van vele....................
Mondtam is apának, ennek eszmei értéke lesz, ha elkészül. Nem mellesleg szép kis hólyagok vannak már az ujjaimon az ollótól.
Na de sebaj :)
Nagyon hamar, valami olyat akartam csinálni, ami feltölt egy kis kitartással. A garázsban a polcon találtam ezt a képkeretet. Sima natúr fa, semmivel sem kezelt. Üveglap nélküli, pont arra való, amire nekem kellett.


 Mivel nincs most jelen pillanatban itthon kreatív festékem (akril és semmilyen más), így Crayoláék festékjéhez nyúltam. Ami nem, hogy megteszi, ha nincs itthon más, hanem egyenesen jobb mint bármelyik méregdrága hobby festék. Oké, nem lesz szép fényes tőle a natúr fa keret, de nem is akartam, hogy az legyen. Neki láttam hát lefestettem...................egy réteggel.............majd kettővel............hárommal...........


A natúr fa nagyon eszi a vízalapú festéket, ezt most tapasztaltam is. Az ötödik réteg után ilyen lett, majdnem olyan amilyet szerettem volna. Sajnos több rétegre nem futotta már ebből a színből, így ilyen maradt.


Aztán elkezdtem kutatni, mik is kerüljenek a képre. Gondoltam sütök süthető gyurmából kisvirágokat stb. de már mondtam, gyors sikerélmény kellett. Így elővettem a horgolós kosárkámat, amiben mindíg lapulnak kincsek ( egy -két virág biztosan). Találtam is, virágokat, kismadarat, gombokat. Elő a hobby ragasztóval, pakolgattam, ragasztottam, és ez sült ki belőle. Nekem nagyon tetszik, annyira más mint bármelyik kép, de nekem ez a legjobb benne. Fél óra alatt kész volt. Most már kitartóbban folytatom a szőnyeget is MAJD! :) :)

Bármiből lehet ilyen képet csinálni, akár kavicsokból, kagylókból (nyaralás után tuti csinálok egy olyat) kivágott színes körökből, süthető gyurma figurákból, de akár még színes gombokból is :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS